Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Black and White

Μου αρέσει πολύ το μαύρο-άσπρο και έφτιαξα αυτό το ξύλινο κουτί.
Ζωγράφισα ένα άσπρο τριαντάφυλλο πάνω σε μαύρο φόντο.
Μετά δεν μπορούσα να σταματήσω κι ό,τι έβλεπα το μεταμόρφωνα σε άσπρο-μαύρο....
Έτσι έφτιαξα κι αυτά τα δύο μπουκάλια...

Σειρά είχαν αυτά τα τρία κασπώ που έγιναν με το ίδιο μοτίβο αλλά σε διαφορετικά μεγέθη...
Και κάπου εκεί σταμάτησα γιατί θα γινόντουσταν όλα ασπρόμαυρα... χαχαχα
Το άσπρο-μαύρο είναι ωραίο σαν design, αλλά εγώ εύχομαι οι μέρες μας να είναι χρωματιστές και χαρούμενες!!!!!
Φιλάκια!!!

30 σχόλια:

  1. Προσυπογράφω την τελευταία σου φράση και δηλώνω το θαυμασμό μου για τα ασπρόμαυρα καλλιτεχνήματά σου Νεφέλη-Στέλλα μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφες οι ασπρόμαυρες δημιουργίες σου Στέλλα μου!!Εχω εντυπωσιαστεί από τό ζωγραφικό σου ταλέντο!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό απόγευμα!!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες δημιουργίες σε έναν υπέροχα κομψό συνδυασμό!
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει κι εμένα αυτός ο συνδυασμός άσπρου-μαύρου!!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  4. Αν και δεν τρελλαίνομαι για ασπρόμαυρα, ομολογώ ότι μου αρέσουν πολύ αυτά που ζωγράφισες, Στέλλα μου! Πολύ όμορφο σετ!!!!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρούμενες ημέρες και σε 'σένα!Καλοφτιαγμένες οι ασπρόμαυρες δημιουργίες σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμάν! Είσαι ...καταπληκτική! Μπράβο σου Στέλλα!
    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια μου λες και ...θα το πάρω πάνω μου!!! χαχαχα
      Φιλάκια:)

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα όλα!!
    Ο συνδυασμός άσπρο-μαύρο είναι από τους αγαπημένους μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στέλλα μου τα βρήκα πολύ όμορφα και πολύ σικάτα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία όλα !!!είσαι καταπληκτική και πολυτάλαντη!! πολλά φιλά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. περασα να ευχηθω καλημερα!
    επεστρεψα στη μπλοκογειτονια αλλα θελω λιγο χρονο να προσαρμοστω!
    ευχομαι να περνας ομορφα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!! Εύχομαι να ξεκουράστηκες και να πέρασες όμορφα!!!
      Κι εγώ ακόμα προσπαθώ να προσαρμοστώ!!! χαχαχα
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Στέλλα μου! Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά!!!
      Σας εύχομαι κι εσείς να περνάτε υπέροχα!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλά, είναι φοβερά!! Το τριαντάφυλλό σου το λάτρεψα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ασπρομαυρο δεν χανει ποτε ! ΕΙναι all time classic ! Εγιναν υπεροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή