Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΧΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΠΟΝ-ΠΟΝ

- Από διάφορα πλεκτά που έφτιαξα μου είχε περισσέψει μαλλί. Το πήρα και έκανα πολλά πον-πον.


 Για να τα φτιάξω έκανα ένα κύκλο σε χαρτόνι με διάμετρο 7 εκ. και άλλον έναν μέσα σε αυτό τον κύκλο 5 εκ. και το επανέλαβα δυο φορές. Έβαλα τον ένα κύκλο πάνω στον άλλο. Πήρα το μαλλί και το τύλιξα γύρω-γύρω μέχρι να γεμίσει ο κύκλος. Έβαλα το ψαλίδι ανάμεσα στα δυο χαρτόνια και έκοψα το μαλλί. Πήρα ένα κομμάτι μαλλί και το έδεσα ανάμεσα στους δυο κύκλους. Έβγαλα το χαρτόνι και έτοιμο το πον πον. Με το ψαλίδι το κουρεύουμε να γίνει ομοιόμορφο.



Πάνω σε καμβά τοποθέτησα τα πον πον...

 ...και μετά ένα ένα πέρασα το μαλλί στις τρύπες του καμβά και τα στερέωσα με κόμπους.


Και το χαλάκι μου είναι έτοιμο.

Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα.

12 σχόλια:

  1. Ε, όχι!!!! Αυτό είναι αριστούργημα, δεν είναι για να το πατάς!!! Δεν το δέχομαι!!!
    ;-) χαχα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο δεν αφήνω κανένα να το πατήσει. Θα βάλω πινακίδα όπως βάζουν στα πάρκα "ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ", η δική μου θα λέει "ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΧΑΛΑΚΙ". Χα!!χα!!χα!!!

      Διαγραφή
  2. Εσύ ξέρεις πολλά ... Νεφέλη μου , το κρατώ για μελλοντική δημιουργία
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφο Νεφέλη!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! Αύριο κιόλας θα προσπαθήσω να φτιάξω πον-πον με τις οδηγίες που μας δίνεις!!! Αν θέλετε μπορείτε να επισκεφθείτε και το δικό μου blog:http://ioannaplekta.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή